Wednesday, November 18, 2009

BAD DREAM.REALLY BAD :((

Mimpi yg sangat buruk dan minta dijauh2kan sampai mati.Gosh dont say 'mati'!!!!

Ceritanya begini:

Berada di sebuah rumah yg agak besar.Watak yg ada kak uda,zarif,zara,dan yanasaja. Sedang duduk di tgkt 2 dan semua watak ada di tempat yg sama. Tetibe!!! Zarif angkat zara, dia men pusing pusing sambil angkat zara. And then dia pegi kat tangga then CAMPAK ZARA!! Yer CAMPAK DARI TINGKAT 2 KE TINGKAT 1!!!! Semasa dia da prepare nak campak i da jerit2 panggil zarif,kakuda pon da jerit2!! Tapi Zarif mcm kene rasuk oleh PEMBUNUH HALLOWEEN H20 MICHAEL MYERS teros campak Zara then terdengarlah bunyik 'BEDEBUB'!!! Masa tuh semua org senyap.Kak uda da nanges2 sebut 'anak aku' 'anak aku'. Aku da nak belasah Zarif yg tetibe mcm innocent! Aku xberani sebut zara da jadik apa time tuh......................Then terus terbangun.


SANGAT LEGA SBB HANYA MIMPI SEMATA-MATA TAPI TERUS XBOLEH TIDOR.MSG KAK UDA BAGITAU MIMPI NGERI.MASE TUH KOL 6.50pg.Terus mcm sedeh gila.Terkebil2 kat atas katil.Kol 7.00 smbung tido balek.

Sekian dari bilik berita.

3 comments:

Delliey said...

ko gile ehhh.. aku plak yg shocked nk mampos bila ko mimpi mcm neh!! ko kne jaga zarif neh yana.. :)

Fatin Farhanah said...

tdo x basoh kaki neh yana..asek mmpi jeh...
ce ko mmpi aku kawen ngn seung gi ke..syiook cket..wahhaha

Unknown said...

ngee mimpi ngeri ye...

by da way..terdrop kat sini..sempat gak klik meggi...ngeee