Sunday, August 23, 2009

Ramadhan Ku 1

1st Terawih

Siap bukan men cepat nak g terawih ni.Sekali bile sampai mak datuk ramainyeeee.Mungkin sbb 1st day.Ni bukan masjid depan stadiummm tau!! Ni masjid yg dekat dgn umah jer.Sampai jer sume pompuan2 ni tak reti nak rapatkan saf ke??Geram jer aku kan.Last2 aku dgn mak tersepit kat depan betul2 tepi dinding.Tapi yg besh kipas betol2 depan mata.Sejuk jer time semayang.Harap2 ramailah sampai ke akhir terawih nanti.Amiiinnnn....
(ramai org hensem comel pakai kain pelekat,rase cm sweet jer) Sempat ajeeeee!!!!




Ramadhan ku 1

Sume orang bangun sahur.Tapi aku bangun lambat sikit.Huhuhu sampai abah dok ketok pintu bilik pastuh aku nak marah pulak.Apekah aku neh?? Time makan sahur siap cm terkebil2 bengong.Sekali si Zara dgn Zarif pon bangun.Zara bangun sengih2 gembira.Pehal ntahhh budak tuh.Die tau x time tuh pukol 4 lebeh.Yg zarif bangun2 nanges pastuh tgk cartoon.Lagi aku xpaham.B4 masuk subuh ngaji siket and then pas subuh terbongkang sampai kol 1ptg!!! Over gile tau x!Pastuh bangun2 ngaji balek dan tgk channel Korea 303 tgh makan mee sedap sedap.Terus terliur,tapi tgk gak sampai habis sbb cm sedaaaaaap jer.Kol 3 lebeh maka da start masak.Tolong ar ape yg patot kan.Masak relax-relax jer.Malam g terawih tgk ramai betol orang.Ishh dari dapat saf pertame smlm terus dapat last.Tapi pas 8rakaat harus ramai jer yg balek terus aku dapat saf ke 3.........RAMAI ORG HENSEM DI MASJID(eh nape tibe2 huruf besar ni)

1 comment:

:+:DyLa DeLLieCaD:+: said...

hampeh ko.. asik igt org hensem je.. hahaha.. nasib baik jaejoong aku ko x minat.. yelah dia kn extremely hensem..

ko kn minat org yg hensem level biasa2 je kn??

hahahahahaha! aku kangen sama kamu juga yana! :)