Monday, August 3, 2009

Happy and Happy

There are 3 wishes for last weekend...


1st Occasion:
Happy Resignation Day(FRIDAY)

Yes!! I already resigned from GSC(Golden Screen Cinemas)Xsampai sebulan pon aku keje. Adelah dalam 2weeks jer.The reason?Too many reason so lets juz say GSC dgn Yana xda jodoh okeh.Hehehehe.But my manager seems not letting me go so easy,die siap bagi no phone kat aku suro btau gak nape aku nak benti.Hehhh...last2 aku msg die gak.Tapi juz btau nak amek gaji.Itu jer.Yesss about gaji yer...for 2weeks working like a machine+robot i managed lah gak dapat around RM200+.Sangat shiket :( Tapi dahlah.Taknak bising2.As a result for my unsatisfying heart,aku cilok vest gsc aku.Har har har har.Curik2 sebagai kenangan(actually lupe nak pulang).Lantakler kan.Enough with GSC!!

Dalam sampul.................

Ada gaji!!!!



2nd Occasion:
Happy Wedding Day(SATURDAY)
My dearest cousin Abg Amat(farid kamil lookalike katanyeee???) dgn Sharifah Fatimah da kawen juga akhirnya.I heard from Wan yang dgr daripada Abg Diat yg Abg Amat dah bercinta dgn Sharifah since 1996!!! Gilo xgilo kan.1996 tuh aku baru darjah 2 yer.Eh ke darjah 1.And tell u wat,its actually worth the wait.Sharifah ni lawa xhengat.Sangat pretty sampai aku rase hodoh nak mampuih jer aku ni.Wedding day kat umah mak e sangat lah besh.Lepak dgn kezen-kezen belah Rengit ni sangat different situation nye.Mereka sangat selambe and aku xda nak cover-cover sgt dgn diorang ni.They all juz very down to earth.Since almost of my kezen ni ada blog so xpeliklah kalau diorang tau kalau aku keje ape sume kan but ada gak yg xtau blog aku.Selamat disitu.Hehehe.Ape2 pun wedding berjalan dgn lancar i guess.Kak suria yg baru jer miscarriaged harituh siap leh jalan kulu kilir mcm org sihat.Yerlah adek die kawen kan xkan nak dok lepak jer.Kak intan lagilah dengan perot memboyot pon mcm org sehat.Itulah nama nye family.Nothing comes in between ok!! Selamat Pengantin Baru Abg Amat n Kak Sharifah(kene panggil Sharifah ke Fatimah ni????) huhuhuhu
1/10 daripa kezen2 n anak buah.

5/10 daripada kezen2 and anak buah yg menyelit sekali.

Obviously aku mmg anak last kan??Xkan korang xperasan kot.Huhuhu
Me,kak rai and kak mai.

Finally!!! The bride and the groom.Cume annoying sket bunga di kepala itu.




3rd Occasion:
HAPPY BIRTHDAY MAKKKKK(SUNDAY)
Yes lagi!!! Jumaat aku last keje,Sabtu Abg Amat kawen and Ahad is my mom besday!!! Beshnye weekend aku ni kan.Hehehe..And yg lagi besh adek beradek aku sume ade.Rumah da mcm kene masuk perompak sbb anak sedare yg 3org ni ngalahkan mcm 13belas org jer.Thanx to Zarif yg jadik Ketua menyepahkan umah dan Nasya n Zara yg follow jer ape Zarif buat.What can be more happier kan?Hehehe.So kitorang ni dah rancang dari Jumaat or Khamis rasenya.Kak Mai lah pelopor yg plan utk besday mak.Mase kat umah Mak e,kak mai da plan da sume and kak rai n kak uda ditugaskan di rumah utk tolong2.Wan dan aku ditugaskan pada malamnye utk beli sume barang2 nak masak.Mcm org gila aku kelam kabut ok.Siap nak gado dgn org yg jual ayam kat Carrefour!Siaplah ko org ayam!!!!Malam pula time tuh gak ar jalan kat bandar tuh nak tutup sbb ada sape ntah datang.Aku dgn wan dah tensen jer sbb nak pegi book kek kat Secret Recipe kan takot da tutup nanti plak.Naseb bek smpt gak and aku beli kek Chocolate Cheese.Even tho aku xsuke sgt chocolate tapi aku yg maseh makan kek itu sampai ke hari ini.On the besday tuh,kitorang still xbgtau mak about the occasion,saje konon2 masak kan.Sekali thanx to ZARIF again,sbb kantoikan dgn emak.ZARIF mmg sentiasa spoiler at the last second.So aku mmg xpelik kalau kantoi pon.Huhuhuhuhu.Overall,the food was superb giler.Kak mai mmg hebat,pembantu2nye pon hebat.And the cake i chose mmg SYEDAPPPP~hehehee
Hadiah for mak harus kene postpone.Kak mai jer yg dah langsai.
SYEDAPP WEHH.Kak mai sile balek more often utk masak2.Aku xkesah jer pegi beli barang2.Heheehe

Sile lihat Ketua Debab yg kat depan dan follower2nya.Besday women tersepit di antara mereka.





Result of the weekend: SAYA SANGAT HAPPY.HAPPY SAMPAI TAHAP RASE NAK DOK UMAH JER SAMPAI BILE-BILE.OKEH TIPU JER.YANG PENTING SAYE SANGAT HAPPY.












p/s: I AM IN LOVE WITH EDWARD CULLEN BACK
Need i say more?

2 comments:

Delliey said...

wehh!!

twilight da menghantui hidup aku..

give my edward back,yana.. x bek rampas hak org.. hoho~

*feel like Jae staring at me*

wakakakkaka

btw, say happy belated birthday to ur mom on my behalf! :)

lilypark said...

kita share edward okeh~