Thursday, July 30, 2009

Tak Cukup Rupanyeee

Aku rase kan dengan duit gaji yg aku ada nanti aku SAYANGGGG GILERHHH nak gune beli converse.wahahahaha..Aku dah agak dah!! Abah pon dah bnyk kali mention bile da kerja sendiri sure aku akan rase perit dan sayangnya nak pakai duit sendiri.Ngeeeeee~Lagipun duit gaji aku siket jer.Sape2 yg nak keje wayang aku sarankan xpayah ler sbb gaji cipot pastuh ko keje cm nak mati.Ko hanya dapat makan popcorn percume dan tgk wayang percume.Rase2 kalo da penat keje ko nak tgk wayang lagi ke pastuh??Bek ko balek umah tido lagi bek pastuh rase2 makan popcorn pecume hari2 tanak muntah ke???Huhuhuhu..Takpe atleast dah penah merase jadik impian da tercapai! Tahniah yana~


PERINGATAN!! kepada anak-anak(akulah tuh) yg suke mintak duit mak dan ayah tanpa kire masa,silelah gune sebaik mungkin sbb penat okeh kejer carik duit!!!! JGN BELI ROKOK JERRR!! (okeh ini utk wan mase die blajor dulu,saje aku dengki..huhuhu)


And aku baru jer pas settle buat sesuatu..Hah!! Sesuatu okeh.Tanak cakap dulu sbb bende ni rahsie.Cehsss bukan rahsie tapi saje gedik xnak ckp.Next wik aku btau.Skg ni aku tgh bz tolong mak aku nak buat 456 biji cupcake utk wedding kezen aku sabtu ni.Yer SABTU ini!!! Tenaga kerja 2 org jer pulak tuh.Takper takper.Kite pulun habis-habisan mak pagi besok! Naseb bek besok keje masuk petang.


Sejak PMS arituh keje aku asik nak emo jer.Pantang salah siket ke salah cakap ke ada jer aku nak emo kan.Berdose di situ.Harap mak dan abah maafkan.Pastuh kat tmpt keje lagilah,ada jer rempit yg over aku teros nak mencuka.Sorylah,bad weeks for me yer pelanggan yg dihormati sekalian.


Minggu ni adalah minggu yg paling gilerh bagi family aku kat bp ni.Termasuk family kak uda sekali.Huhuhu....Kesah ni akan dicerita next wik saje sbb nak bagi tension itu reda.Bia wedding habes and 'semua' pon habes baru aku nak cerite,kalau x nanti aku start buat karangan panjang lagi..........................................



Sambil itu sile layan gambar belajar senyum lagi....

Mmg xsuke senyum pada rempit.
Maaf apabila hampir kelihatan rempit di sini.



Adehhh!! Makhluk len lagi comel plakkkkk dari aku


Maseh lagi tak berjaye :( Takpelah it soon will be over kan?hehehe


















p/s: Sebenarnye kan ko dok umah jer dah leh dapat gaji.Percayelah.Semua orang nak pakai khidmat aku sejak aku kaborkan nak benti keje.Pandai betol adek beradek aku ni.Tapi mak aku bagi gaji lagi tinggi.Mak aku mmg hebat bab2 rasuah ni.

10 comments:

Delliey said...

yeah.. yana nk dtg kl!! hahahahha~

tetibe jd gelabah~

sYafiQ said...

ko dh benti keje ke pe?
aku blk bp arini...
esok jmpe..hihi

Liyana said...

dila: macik dila aku tanak dtg kl skg sbb nanti aku kene turun pudu pastuh nanti aku kene H1N1!!! takot2!!!

syafiq: ko ni mandai2 je ckp aku menti keje..yer kite jumpe besok aku kawen.huhu

|AzMee|--|AcHu| said...

mesti rase manis N nak termuntah jerk isi pewot tuh psal ari2 makan popcorn...
wakakka...
:P

Mai Okinokiyo said...

weh mak kasik ko gaji brapa..ala ko buat keje aku jek la..disamping keje buat kuih..and aku ada dateline tauuuu

lilypark said...

wah yana~ projek ape nih?? waaah...cam suprise je~ hahaha

Anonymous said...

aaa..pehal aku trmasuk dlm cite ko..

emmetRaxor said...

weh yana kenape ko dah nampak macam gemok je dalam gambo neh??
hehehehe..

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

aku bru nk gtau ko psl gaji tuh..
tapik aku takot ko kate aku blagak plak..
jd aku diam jek..
sori mizz yanasaja..