Monday, July 6, 2009

Menipu,Tertipu,Ditipu

Adakah salah menipu kekasih kite untuk kebahagiaan diri sendiri?Yelah xsalahkan kite tipu pasangan kite kalau kite xbahagia dgn die? Xsalah jugakkan kite tipu die dan kite keluar dgn orang laen? Lepas tuh bile kite da keluar dgn orang len ape salahnye kalau kite buat2 biase mcm nothing happened kan? Selain itu,ape lah salahnye kalau kite tipu kawan kite yg kite ada keluar dgn orang yg xsepatotnye kan? Bukannya kawan kite tuh tau pon kan? Lagipun pasangan kite tak tau so ape kite nak risau kan kan? Xsalah ke ek ape kite buat ni?








Tapi....... Kalau ape yg kite rancang ni sbnrnye org da tau.







Macam mane pulak?






Stupidos situation yg aku sekarang berada in the middle.


Rase2nye aku di pihak yg menipu ke tertipu ke ditipu?

4 comments:

lilypark said...

ish.. sape yang tertipu dan menipuuu??????

yanasaja said...

ayed: haruslah yg tertipu tuh mkck yg tgh menulis ni kannnn.huhuu

emmetRaxor said...

cian nya kena tipu...
tu ar rajin sangat menipu..
memang lah tertipu...
biasa lah dunia..
kalou benda yang jadi suma sama ja xfun la..
dia mesti ada mangsa dan pemangsa..
baru ada kitaran hidop..
bila nak boleh tengok cite maya neh??
dah bejanggut den tunggu

sYafiQ said...

spa ytg tipu ko beb?