Friday, June 12, 2009

Mimpi


I had a dream last nite.


Bile aku bangun aku nanges.


Someone died.I dont even know who.I guess he's very close to me.Very very close.


Takot gilerh siot.Aku bukan takot sbb akan ada orang close to me mati ke ape sbb selalunya orang2 tua kate kalau kite mimpi patah gigi baru ada orang close to us yg akan mati.Which is true sbb aku mimpi gigi patah pastuh beberapa minggu pastuh nenek aku meninggal.Nanges mcm chipan air time tuh.


So i was afraid becoz am i going to be so damn miserable when someone close to me die?Sbb aku boleh nampak diri aku dalam mimpi itu nangis like crazily.Mule2 ok pastuh aku nanges non stop.Oh my god, im so afraid.Plz me,dont be like dat okeh.Stay strong me.


So dat was mimpi no.1

-----------------------------------------------------------------------------------------------



Aku mimpi aku ada bf yg garang.


Garang giler cm chipan air.Dia xbagi aku ckap dgn kawan aku.Di xbagi aku jalan jauh2.


Yang ni aku yakin karut.Beranilah kan bakal bf dalam mimpi nak garang-garang.Bf bukan dalam mimpi pun garang-garang aku menyinga balek.Lagikan dalam mimpi.

So dat was mimpi no.2

-----------------------------------------------------------------------------------------------

3 comments:

lilypark said...

mimpi tu kan mainan tidur ~

Unknown said...

nk! ko nk g crik keje bilew??
aku ingt nk crik keje kt bp jew..
tp cam susah la
nk crik keje ala2
bidang kite kt poli..
kowt sok ko nmpk aku keje kt
rengit coffee jgn gelak lak..

!Nt4N said...

kalo refer kat makE selalunya dia akan reply ialah "KURANG SEMBAHYANG"