Sunday, May 17, 2009

Tonight adalah Malamnya = Tonight is The Night

Malam ni adalah dinner makan malam pra-graduan.


So not excited actually.Even tho ada baju baru,legging baru,but baru,selendang baru,beg baru.But bapak seyes xexcited doh.Ok aku leh pure-pure excited.Bukan susah pon.Huhhuhu.


Tema adalah retro.Me?Retro?Mcm len jer.Aku kan cm roxstar gitu.Lagi nak retro kan.Tapi aku suke bende2 vintage ni.



Tapi aku cm xberape nak retro.So xkesahlahhhh kan......Yer ar aku siap pakai but lagi.Huuhuhuhuhuhu.Mane nak retro.



The best part is im actually finall going home on 26th may.Terhibur siot hati ini.Barang-barang xpos lagiiii!!!!!Xpegi padang besar lagi beli brooch mak.Bile pulak nak pergi yer.



Hadoi.

1 comment:

emmetRaxor said...

huhs..
dah nak abes dah..
bila nak bagi cd cerita maya tu??
nak tengok..
yang diedit ngan yang tak diedit lagi..
boleh ke macam 2??
hehhehee..
nanti jumpe lagi kalou ade rezeki le..