Wednesday, May 20, 2009

OK..Aku Bosan Baca Akaun.

Ape nak jadik dgn akaun..jadiklah.Aku tau aku baca aku jawab.Tuh saje.



Sambil bosan mari selam minum air.

From left to right: cik mun,aten,myself,ben,ana,atiq,ayed,pija,lina and yat.




See my leg so skinny kan.Leh jadik model kan.Buahahaha.Tapi utk kaki jelah.Sape nak amek gambor kaki sile pakai kaki aku yer.



Dah.Balance pics afta exam.Tenkiu.



Eh kejap...I mish him like tibe tibe really.Harus sepak diri sendiri selow-selow kejap.Teringat my 'kawan' dulu marah aku sbb pakai tudung nampak telinge.Huhuhu.



I really think he's chomel.

3 comments:

sYafiQ said...

giler r dresup ko..haha
lawa ke kaki ko tu?:p

ko jgn nk gedix2 jmpe DIA

Mai Okinokiyo said...

yana sapa kwn ko yg kanan sekali tu, pehal pakai tdg nampak kaki?giler ke apa...lawak pun ada korang ni dressup.hadiahnye apa?

emmetRaxor said...

heh..
gile tak ingat dress up..
jom cocok langit...
yeahh..