Thursday, April 16, 2009

Rase Nak Lempang Jeh

Aku rase nak lempang jeh orang yg asyik igt aku ni pandailah,bijaklah dan hebatlah.

Seyes weh!! Sikit2 sudah ar. Aku mmg suke kene puji tapi bile aku rase aku mmg tak teror buat benda tuh pastuh ko kate aku terer mmg silap besar ar weh!!!




Skg neh aku nak lempang sape dulu.......

5 comments:

..:: DyLa DeLLieCaD ::.. said...

hahahaha~

sapelah yg sgt sengal nk membodek ckp yana neh pandai?? aku neh lg pandai kn yana???? kan?? kan??

PANDAI KELENTONG!!

wakakakakakakak~

oit, nk men lempang2 neh cm best je.. nk join jugak!! haha! :p

adamLUBA said...

sayer..
sayer...
sayer naaakkk!!!

tp kamu mmg pandai pun..
kecuali bab bahasa malaysia la..
hehehehehehe...

erkk! sorry smlm xder krdt nk blas msg kamu..nanti saya dh topup..
saya balas..
erkk..lagi satu! berkenaan msg kamu tu..!
JANGAN~!

yanasaja said...

dila: bukan nak membodek okeh,die saje nak saiko aku kot.aku lepas dgr die ckp aku pandai teros menyirap jeh.terus jadik bangang.hahahahha

elehh dila memang pandai....hah!! saket hai tak!!

nak men lempang??jom!!!!! lempang ko dulu okeh!!!


adam: ni orang pertama yg kene lempang lajuh2.tapi kalau lempang nanti die xmoh belakon dah!

bahasa melayu saye betol ar!!!! ishhhhhh!!

mengape tidak benarkan saye bersame .......... orang..xpaham ar! hahahaha

emmetRaxor said...

lempang je..
hahaha

yanasaja said...

amet: nak lempang amet shiket boleh.shiket jehhhh!!!!! hehehehe