Tuesday, February 17, 2009

Hari Kedemaman

Hari ni aku demam.mmg teruk gilerh ar.Rase saket tekak yg melampau2 dan kepale rase mcm nak hentak kat dindidng.Penyebabnye:
1) Tido lambat wat keje(mcmlah org len xwat keje kan)
2) Dah tido lambat maseh lagi xleh tido(hah ni mmg aku nyampah ar!)
3) Aku asik stapler ketas yg duyun2 bnyknye(aku mmg xterer men dgn stapler)


Last2 aku bangun dalam keadaan hangen.Kol 5pagi aku rase aku baru leh tido,skali alarm aku bunyi kol 630pagi!!Gerammmm..pastuh xgosok baju lagi.Pon geram lagi.Menchik dgn diri sendiri.Pagi2 da kelas account(pehal lah amek course filem sekali ada kelas account)Dalam kelas aku da lalokk gilerhh. Meja da panggil 'mari yana tidor atas saye'
Sekali lec aku gtau yg die baru je sampai perlis pagi tadi kol 630 n dalam erti kata len 'AKU LAGI NGANTOK DARI KO,KO TAWU X!!!' So aku pun mcm 'aku akan betahan gak utk 2 jam ni!!!' Kepale aku da merewang jauh dahh wehhhhh.Habis je kelas terus tido kat atas batu2 yg empuk.Mmg seyus xsedar.Tau2 ada sandwich depan mata.Tenkiu Ben.


Pastuh ada presentation final proposal utk short film aku.Yer nilah penyebab aku tido lambat.Jadik group aku adalah group petame present.Dalam keadaan separa lalok aku present dgn gagahnye(time ni dah demam dah)Aku present siap tetibe tercakap dalam bahasa baku lagi,apelah masalah aku ni sebenarnye.huuuuu~Siap je present terus kene hentam dgn 3 makhluk tuhan.Telan je hidop2 sbb da kenal sgt mereka tuh,kalo aku balas balek sure aku kene terkam.Dahlah demam kan,bek save sore aku neh.

Yang lagi syioknye,ptg tuh kelas muzik xdak!!Lec aku mc,sekali kantoi die g dating dgn tunang die kat kangar.Wat d fuck kan.Nak dating ckp mc plak.Saket betol2 karang,padan muke ko!!Lec ni mmg pandai ckap org bodo in a nice way.Oleh sbb kelas die tada aku bantai tido jelah.Mmg lame aku tido bai,dgn xmakan nasik,xmakan ubat teros tido.Tau2 bangon da kol 5ptg.Pat pat makan nasik teros tido balek(maseh xmakan ubat lagi okeh)

Sekali aku bangon da kol 12malam!!!!!!!!!Muahahaha.Tuh yang tetibe nak update blog!!!Kalo x mmg aku tido dah.Aku da makan ubat dah pon,kepale mmg da pening,yerlah tido nak lame jer.Msg timbun2 dapat,xsedar ape pon.Terok gilerh.Sekarang ni layan lagu billy talent jerlah.Sebab lagu2 yg bising ni mmg leh wat aku tido.Aku pelik lagi.

Dah ar nak layan You tube plak.

1 comment:

adamLUBA said...

wah wah!
tragis tragis...
tp macam tu la belajar dalam arena seni...tak cukup tetdo, tetdo tak tentu, presure dari lec..huhu..tp itula yang best sebenarnya..kena-kena bila hasil kerja memuaskan..tak tetdo seminggu pun rasa berbaloi..huhuhu

teruskan kan usaha kamu..kamu terbaik!