Thursday, April 17, 2008

Congkak kah Aku?


Congkak kah aku untuk menonton filem congkak? Hebatkan aku bermain congkak untuk melayan kehebatan filem congkak? Beranikah aku untuk menonton hantu yg bermain congkak? Mengape hantu boleh bermain congkak? Sejak bilakah permainan congkak sudah menjadi hobi hantu?

Yang pasti aku masih xpasti nak tengok atau tidak~

10 comments:

lilypark said...
This comment has been removed by the author.
lilypark said...

yang pasti aku akan pergi menonton congkak kalo ade orang belanje aku.. hahaha... ye la aku kan misken pape kedana~

..:: DyLa DeLLieCaD ::.. said...

dan yg pasti nyer jugak.. aku da pegi tgk congkak td!! yeeehaaa~ sgt seronok eventho panggung kt city plaza tuh mcm harem jew.. hahahahahaha~

ala,ayed.. kete beribu2 ko bley g beli.. tiket x sampai 10 hengget ko x mampu plak.. haih.. ape kes neyh?? ngeeeee~

tiQsZiE HangSwa said...

hHhHhhHAHAHA

kesimpulannya aku yang kayer

YanaSaja said...

sape punye comment yg terdelete tuh haa? yg pasti aku xtau nak g ke x,sbb tiq tgh pegang pisau nak bunuh kalo aku x pegi....hooooooooooo

..:: DyLa DeLLieCaD ::.. said...

.. salah tuh tiqs.. aku yg paling kaya + advance coz aku g tgk dulu.. hahahaha~

tiQsZiE HangSwa said...

apsal plak ko kayer

alarhh aku sedar aku dapat pt penoh ko dapat separuh

aku lupa statement ni
HAnya Orang Mesken Sajer dAPAT PT PENOH~aku lar tu:(

..:: DyLa DeLLieCaD ::.. said...

mongok tol ayat ko tiqs.. adeh2..

tiQsZiE HangSwa said...

hahaha

aku saje nak bagik dila terasa hahahah

..:: DyLa DeLLieCaD ::.. said...

xde maknanyer,tiqs~