Sunday, March 23, 2008

My Mcd n My Gossip Geng

Tadi g the curve dalam 6 lebeh kot..heeee~ then hujan lebatlah pulak kann..pastuh aku pon bongek g pakai wedges then kaki aku melecet..huwarghhhh mami saket :-( isk isk..
Then kitorang berhasrat nak beli payung.Sorang 1 payung okeh...g lah tesco jap beli payung warne merah lagi aku punye...hehehe..then dok gosip kat mcd kat mutiara lame gelerh sampai malam.

Mcm2lah citerh yg aku dengar kan bout member2 neh..haih ramai betol yg backstabber neh kan.I mean niat baik dikatakan jahat, time aku betul2 jahat pandai kau nak kutuk n biler aku tolong ko xsedar diri dgn tahap dan kemampuan diri sendiri soooo aku pon tanak komen panjang as i know my own self as well is not gud enough. Jadik, for next time i wont treat u nicely anymore. Just to let u know, i am very hypocrite!! Serius! Saye sgt hipokrit orgnyer...kau xsuke lantak kau lah!!!!

So ini muke2 burfday girl yg ala ala hai kunun2 hepi ngengader gituhh..hehehehe


cm xsker jer muke kat bawah neh kan..huhuhu

pastuh buat muke hepi balik..hehehe..ko xsuker hadiah aku ker :-(

aksi suap menyuap..huhuhu..separti mekdi neh kami yg punyer yer..



Neh pic tyme nak pulang....dalam hujan neh~tiq plak bawak kamera yg xda bateri..ngek sunggoh kau tau!!!huhuhu


Dah tuh jer for todayyyy...besok nak kene bangun awallll!!! 615 pg crew call sayer utk shooting...mamiiii nak tidooooo!!!!

7 comments:

lilypark said...

suka hadiah tuh bangat laa yana~~~ kehkeh..

lilypark said...

mengape saye hitaaam??~~~

Delliey said...

ekekekeke.. bkn ko hitam cm sepul ke,ayed?? huahuhauhauhauha.. adeh2.. aku jeles ni yana!!!! =(

Liyana said...

muke anda hitam kerana kamera hp saye xberkuasa tinggi.plus malas nak hedit kerna xsabo2 nak publish post...hahahaha

TiqsZie Shinoda said...

hahaha
aku sokong komen dila
pasangan kekasih kena sama2 itam hahahaha
tapi ayoy nak campak mana?

TiqsZie Shinoda said...

aku pon gambar tak lawa..oh ko nak ikut aku eh saje post gamba x lawa

Delliey said...

wakakak.. tq tiqs coz menyonkong saye.. wakakakaka~