Sunday, September 5, 2010

Oh Pleaselah Raya

Ok raya pertama saya akan memakai baju raya kakak saya. How cool is dat. And baju raya dia turn out mcm penyanyi nasyid kumpulan Solehah. U go Solehah. Heh.


Pada cuti raya yg sepatutnya org sibuk-sibuk kumpul duit raya sbb duit PTPTN da habis dan makan ketupat di setiap rumah sedara mara akibat tahap ketamakan yg melampau, tetapi saya mungkin akan duduk di rumah senyap2 baca buku dan siapkan eseh-men yg bertimpa-timpa.
Beg Akademi Fantasia yg sorong-sorong tuh dipenuhi dgn buku2 teks yg tebal mcm kamus. Ntah ape yg besnya dengki seorang pelajar ketika cuti raya. Tak baek tau chekgu!!!


Naek2 cuti je nanti terus ada test. Mmg heaven kaaaaaan. So tak payah nak bersemangat waja sgt beraya tahun ni yer yana. Sila duduk di bilik baca buku dan siapkan eseh-men Ekonomi yg susah tahap membunuh tuh.


Tibe2 teringat every 1st raya mesti ahli keluarga akan dilanda cirit birit dan abah akan pegi farmasi selepas balek kampung utk beli pil cirit birit. Dasar anak-anak makan tak sedar diri. Dah saket baru cari ibu bapa. Tapi mmg selalu ibu bapa pun akan dilanda cirit birit juga. So bila malam sume lepak pengsan tapi masih ada juga yg cari makanan bawah tudung saji. Ketupat dah habis bagi kat sedara mara. Oh i mish raya without eseh-men. Terasa seperti pelajar SPM.



Damn u eseh-men.
Hari-hari senyum sampai tekeluar anak mata.
Berani curi laki saya!




Malam ini SHORTALES BUNNY update stock baru. Antara banyak2 stock ini paling faveret saya!!!!!! Sape tak beli mmg rugi sbb saya nak kumpul duit raya beli stock ini!!!!!!
Sila check it outttt
http://www.shortalesbunny.com/

No comments: