Sunday, August 29, 2010

Spongebob.

Damn hari ini saket perut. Mcm perlu berbuka. Tapi da pukul 4ptg. Rugi!!

Rasa mcm nak tinggal je dlm toilet bawak laptop bantal henpon sume so xpayah susah susah keluar masuk toilet. Oh yeah. But wat to do i have commitments in life! Cheh wahh.

Yerlah commitments seperti assignments. Yes assignments yg 10x aku btau nak buat kat sume org tapi last2 mesti last minute jgk aku buat. Last minute tuh mcm dalam 5 jam kelas nak start baru serabut nak buat. Takpe asalkan hasilnya besh!

Sekarang ni mood nak belajar tuh xda sbb sume org bz nak balek kampung beraya. Macam apekehal kau cerita pasal examlah, assignments lah padahal sume org nak balek raya. Tapi mmg spttnya kau siapkan semuaaaaa kerja tertonggek kau supaya kau dpt beraya dgn penuh ketenangan dan keinsafan. Tapi taktik itu semua mmg tak akan berjaya masuk dalam diri aku. Memang dilahirkan pemalas.

Lagi satu aku geram ni, aku geram bila aku xdapat benda yang aku yakin gilaaa lah aku akan dapat. Tak perlu contoh. Anggap jelah mcm kau patut dapat duit yg bnyk atas alasan2 yg kukuh sekali tetiba da nak dekat2 hari raya ni org tanak bagi juz because kau tetibe tak layak. Macam eh eh??? Sebelum puasa kau kata layak sekarang kau kata aku tak berapa layak. Makan hati.Kecik hati.Kecewa Hati. Lepas tuh contoh lain sebelum ni kau kata kau suka aku well indirectly lah pastuh tetiba skg kau ada gf pastuh masih nak dgn aku. Ingat ini cerita Madu 3??? Yang pasti aku ni bini muda yg tau pasal semua madu-madu aku tapi mcm terpaksa telan semua ni walaupun pahit. Macam takda lelaki lain kan. Haih raya raya~

Ni semua sbb saket perut.Assignments.Damn.

Well at least i need to blame on something. Ha ha.


Hye Sayang.


Hai adek-adek dan akak-akak cantek, Shortales Bunny tgh promo raya lagi ni, thanx to all buyers yg telah shopping dgn kami. We are so grateful :) And so we have next collections lining up probably tonight!!!! AWESOMEEEEE kaaan!!!

http://www.shortalesbunny.com/


Great discounts for u and u and u :D

No comments: