Friday, June 25, 2010

Stalk All U Want!

FYI, minggu ni adalah minggu emo. So let me be emo in my blog, FB n twitter.


Currently merempat at my sister's house. Helping her with the flea market thingy at Subang Parade for tiz weekend. Do drop by because u can see not only me and her but also Nasya the lil Ulat. We will be there for Saturday n Sunday. So dont come to Urbanscapes! Come to us!! Subang Parade ok!!!! i give u special price**wink wink**

Oh topic of the day is stalker. Apa itu stalker?

to follow or observe (a person) persistently, especially out of obsession or derangement.

Yes itulah stalker. Stalker ini annoying. Samalah mcm anonymous. Annoying kuasa 2. Dahlah stalk pastuh tinggalkan comment mencarik fasal. Kalau xsuka jgn komen and jgn baca. Leave immediately. Tapi stalker yg nak dicerita hari ini adalah stalker saiko maiko yg baca belog kau dan tidak meninggalkan jejak. Yes no comment or watsoever tapi memberikan kesan yg mendalam dlm hidup kau. Emo emo emo mode on immediately!! Herghhh!!

Sebelum ni saya pun seorang stalker tegar. Tapi saya kalau da puas stalk satu belog tuh n then suddenly belog dia agak nyampah saya akan tinggalkan serta merta. Takdenya saya nak jom heboh kat satu malaysia yg belog sekian sekian ini tak besh sbb sekian sekian. No no no! I am not dat kind of person. Unless kalau org tanye apesal saya da xbaca belog sekian sekian. Itu len ceritalah.

Tapi utk stalker yg secara senyap senyap baca belog ini dan kemudian kecoh2 di luar sane ttg ape yg saya tulis dlm belog ini jgn igt saya tidak tahu siapa andalahhhh. Ingat taktau ke sape yg masuk belog ini dan baca belog ini. Memang sudah terang lagi bersuluh siapa yg baca. Saya nampak sekor-sekor anak monyet yg masuk dan sekor-sekor yg keluar. Saya tidak mahu mencarut even tho mencarut is my best buddy. Since saya ada 2 org anak sedara which is the ulat and the debab yg suke repeat every lil thing yg saya cakap so no more mencarut! Okeh maybe once every week saya dibenarkan mencarut. Penah satu kali saya tercakap *bangang* and my 4 year old lil nephew asked wat is it?????? Blur mode on immediately!! And as a great aunt i have to create a very honest white lie. I told him *bangang* is a flavor of an ice cream that only sells at certain stores! Definitely not in Malaysia. Simple! Hahaha. Who am i kidding!

So please enuff with the stalker thingy. My blog is mine. All mine. Saya tak suka stalker. I am gladly tak kesah bagi siape siape pun baca. Even nak tinggal bad comment pun saya xkesah. Tapi plish juz plish dont step into my private life. Becoz it hurts too much when outsiders sebok-sebok nak step into my private life which is my family, my loved ones, my friends or anyonelah. Toksah sebok2 tuh jer.Kalau rase nak sebok2 then create ur own belog and u can kutuk me over there like i did over here.



p/s: Siape2 rase yg dia takde kaitan dgn post ini then anda bukan stalker. So u are most welcome to read all u want :-) Siapa rase dia ada kaitan then leave this blog aloneeee!!!

No comments: