Thursday, June 3, 2010

Bohsan

Gila babi xda idea nak tulis pasal ape. I need to start active berblogging.

Okeh semalam saya tgk Hana Yori Dango sekali lagi. Sape tak tau Hana Yori Dango seyes x coooooll!! Hahaha sebenarnya saya pon baru tahu beberapa hari yg lepas. Hana Yori Dango ni sama je mcm Meteor Garden or Boys Over Flower.

Oleh sbb tgh bosan nak mati kat rumah so layan lah drama ni. Sekali terus melekat xboleh nak stop. Menyampah dgn diri sendiri.

Pastuh sekarang ulang lagi tgk buat kali ke-3. Kan besh kalau kekasih saya mcm hero cerita ni. Sgt protective. But as usual bak kata ayah saya, semua ini hanyalah khayalan. Tak wujud dalam dunia laki mcm ini. Fine.

Laki dalam citerh ni kaya tapi bangang. Hensem tapi pendek. Comel tapi gatal. Atau dalam ayat simplenye 'Purr..Fecttt'

Laki saya dalam dunia realiti pula ......... i dont even want to start.

Oleh sbb kemaruk rindu laki di bahagian lain dlm dunia ini jadi saya tukar desktop wallpaper saya.
Ini kekasih dunia khayalan saya


Kekasih dunia x berapa nak khayalan tengah sibuk bekerja kat padang pasir. Entah-entah da kena sedut dgn pasir jerlus. DONT CARE!!!


No comments: