Thursday, February 18, 2010

Kesian Gila Enchek Belog!

Serius aku sgt amat kesian kat enchek belog! Da seminggu ke aku tinggalkan kau? Bukan niat saje2 suke2 ok nak tinggalkan enchek belog mcm tuh jer. Bnyk sgt sebab yg aku rase aku perlu lah nyatakan satu2 kat sini.



Pertama sekali sbb komitmen sbgi pelajar universiti yg amat sgt mengambil masa aku sehabes baek punya. Kalau ada masa terluang pon aku kene gunakan utk makan atau pun tido ataupun buat esemen.(kenapa makan dan tido yg jadik no.1? hahaha)

Keduanya sekali kelajuan berokben aku yg tak mampu nak menyaingi kehendak aku. Bila aku dah excited nak update belog siap da edit sume gmbr sekali bleh plak speed berokben aku 00.00km/j! hahahhah.Seyeslah ok! Aku hampir2 berhasrat nak menepuk2 je berokben ni supaya jgn berperangai gampang sgt tapi oleh sebab ibu bapa di rumah telah menanggung segala jenis bil2 utk berokben aku kene sayang jelah berokben ni smpi bila.Alololololo berokben bucuk shayang!!!!

Ketiganya sekali adalah tuntutan tugasan atau dalam bahasa pasarnya esemen yg berlambak dan menggunung membuatkan aku kene lupakan jer nak update blog. Paling giat sekarang ni pon aku update dkt FACEBOOK! YES FACEBOOK YG DULU AKU KATE AKU BENCI SGT TUHHHLAHHHH. Even Twitter pon aku da sebulan xaktif!!! kesian burung twitter aku weh,da lame xmakan smpi die da carik tuan lain agaknye. Esemen yg menggunung ni mmg mengganggu percutian Tahun Baru Cina aku gila2lah. Org nak sambut Tahun Baru Cina smbil makan limau percuma time tuhlah sume lec nak bagi esemen. Tak cukup dgn esemen siap tambah lagi buku teks suro dibaca sbb naek2 cuti terus midterm exam. TERIMA KASEH LAH!!! Mungkin lec ni tau waktu tido aku lagi bnyk berbanding waktu belajar aku tuh yg dia sungguh2 nak jadikan aku pelajar terbaek. Mekasehlah banyak2~



Ohhh time is running outtt!!! nak mandi plakkk!


i almost mish my classmates~haha.......
see aku ganggu time sume org begambar~

No comments: