Thursday, September 24, 2009

TERIMA KASIH

MOOD RAYA OFF KEJAP BLEH??

Assalamualaikum,

Saya sentiasa berterima kasih kepada TUHAN sebab diberikan kedua ibu bapa yg melahirkan saya menjadi anak perempuan yg TIDAK GATAL MAHUPUN GEDIK DENGAN JANTAN ATAUPUN LELAKI.

Walaupun saya pernah juga terjebak dengan aktiviti gatal dan gedik ni tapi at the end mesti saya akan regret dan stop segala aktiviti itu kerana memikirkan kedua ibu bapa saya. Dan walaupun saya pernah menggatal dan menggedik tetapi saya setia pada yg satu. Maksudnya di sini gatal dan gedik pada seorang LELAKI sahaja dan pada akhirnya kalau tiada jodoh dgn lelaki tersebut saya akan berhenti menggatal. Lelaki pada tanggapan saya pula adalah seorang yg GENTLEMEN. Lelaki tersebut tidak perlulah meluahkan isi hatinya selama 24 jam sehari dan 7 hari seminggu semata-mata nak memuaskan hati saya. SAYA TIDAK PERLUKAN LELAKI SEBEGITU. CUKUPLAH KALAU SAYA SAHAJA YANG BERAKSI SEDEMIKIAN. So jgn nak berpuisi dengan saya ataupun bermadah berhelah dgn saya sbb saya mmg akan muntah darah 24 jam pula selepas itu. Sekali sekala sudahlah kan.

JADI bila saya lihat,terdengar,terbaca,ternampak perempuan yg berkelakuan gedik tambah gatal sebegitu saya sering tertanya-tanya 'MAK DGN AYAH MEREKA XAJAR MEREKA KE?' See,mak dgn ayah juga yg dapat nama buruk,bukan anaknya. So kepada mereka yang rase2 terasa diri mereka tergatal dan tergedik dgn lebih daripada 1 kaum ADAM di muka bumi, I THINK U BETTER STOP. Ehh kejap2, suke hatilah nak teruskan ke ape. Saya tak peduli pon.


Entri ini bersempena saya yg mempunyai rakan-rakan yang gatal tak ingat dunia. Dan tetiba nanti ada kaitan dgn saya pula.Boleh tak kalau menggatal jgn aku terlibat sekali.


MOOD RAYA DAH ON BALEK









p/s: ENTRI INI TIDAK ADA KENE MENGENA DGN GOSIP HANGAT MASA KINI. INI ADALAH BERKENAAN RAKAN-RAKAN SAYA. EH KEJAP, RAKAN KE?

3 comments:

lilypark said...

sapekah rakan itu??

Delliey said...

ehehehe~

tnye aku la ayed~

aku da tauuu!! hoho~

best la weh mcm neh,yana.. ko bley wat 1 post khas utk kwn ko yg gedik x hengat tuh..

aku nk jugakkk!! hahaha..

-okey..cukup sudah aksi gedik aku meminta yana utk wat post khas utk aku.. hahaha-

:)

!Nt4N said...

wakakakaka..yana aku paham perasaan ko..lain kali jgn suka2 ati bg no telepon pada sesapa yg JIWANG KARAT NAK MATI AKIBATNYA TELINGA KO YG BERNANAH NANTI!!