Monday, September 21, 2009

Nak Raya Teaser Jugakk

Raya tahun ini adalah menjadi model utk Wan punya portfolio saja. Raya mcm xraya jer. Thanx to Kak Rai for being sengal and kawasan rumah atok yg suddenly mcm picturesque gilerh. Kagum wehh kagummm!!!

Suke tgk zarif yg redha dgn situasi ini

Poyo yg amat di petang raya yg panashh

'Boifren' aku si Orlando Bloom Jawe

I feel mcm dalam cerita Nur Kasih.Taktau nape.Hehehe.




SELAMAT HARI RAYA TO ALL MY DEAREST.
Maaf utk segala ayat2 yg selama ini bisa mengguris jiwa masing2 kerana saya mmg dilahirkan begitu :)

But i dont mean any harm :)

4 comments:

budak bijak malaya said...

yanaaasss...
kamgpung ko tang mane neh?
ade sawah bagai? huhuhuh..

lilypark said...

weh bes nye raye leh jadik model~

aku ni tade sape nak amek kan gambo.. semua tanak pegang kamera..

yanasaja said...

pijaja: kampung aku kat muar je kot yang.aku pon setelah 21 tahun hidop ni baru tau ada sawah padi.huhuhuhu

ayed: aku buat2 xreti amek gambar baru org nak amek gmbar aku tau x.hehehe

andaisemalamkumiliki said...

best juge....ade sawah...kg aku ade sawang jer..!