Saturday, September 26, 2009

~Raya Forever~

INI FAMILY TERSAYANG. DARI YANG KECIK MAHUPUN YANG BESAR ATAUPUN DEBAB.


Ini adek beradek saye
Dari kiri adalah saye, kak rai tembam, kak uda kelihatan alim, kak mai mendada pehal ntah dan wan orlando bloom.


Kak Rai tembam gilerh. Aku comel yang amatttt~


Nak dapat rumah papan yg mcm cantek ni kat rumah atok jerlah...


Konon2 nak buat mcm aksi pengantin baling2 bunga ros tapi xda bunga ros sbb takot nak petik jadik ganti dengan daun kari. Muahahaha.Kak rai pulak beraksi mcm 'Wahh saya 1st time raya kat Malaysia,tak pernah nampak buah kecik cmni' Muahahahaha


Actually nak buat peace tapi nasya tak reti buat gaya dua jari. So kite buat threeee jerlahhh


INI YANG PALING SAYA SUKAAAAAAA.....
Tahun depan akan jadik POSKAD RAYA khas untuk atok terchenta.


Tahun ini raya amat....amat ape eh? Amat bes? Menarek? Eh xdalah. Biasa2 jer. I prefer last raya. But its okay asalkan panjang umur utk menghadap raya next year pulak ok. Dah boleh nampak dalam gmbr itulah the only baju raya for 1st and 2nd day. Pagi2 buta raya 2nd aku bangun awal2 utk celop2 baju dalam Softlan supaya wangi mcm raya pertama. Waaaahh sedeh giler.Sob sob sob.

Raya pertama mostly dihabiskan dengan melihat atok yang tersayang di kampung terchenta. Kami duduk,makan,bergambar dan melayan diri sendiri sbb sedara mara dah beraya di Melaka. So mostly kami adalah sgt bosan, jadik Wan jadik hero to save aku dgn kak rai utk bergambar for portfolio wan. WAN KAN ASST. ARCHITECT AKA FREELANCE PHOTOGRAPHER. Nantikan kemunculan blog khas for his artworks. Still in progress.

Overall,raya this year is very SEMPOI. And saya tanpa segan silu nak beritahu yg berat badan saya naek 3kg dalam 1 hari.Lalalalalala~Skg da 48kg!! Tahniahh yana~
Nak pakai seluar pon bersilatttttt!!!



2 comments:

be~bored said...

samat hari raya yana.
maaf zahir batin.

nice photo.nampak cm ayu giler. :D

Unknown said...

peh...
ko punye raye sgt syokk..