Tuesday, September 1, 2009

Ramadhan Ku 11..........tetibe da 11!!!!

SEBELUM BERBUKA..LEBEH KURANG 2 HINGGA 3 PETANG

.

..

...

....

.....


......


SELEPAS BERBUKA....TEPAT AZAN KEDENGARANN






p/s: Makcik dekat masjid yg suke arah2kan org semayang sama ada depan atau belakang saf makin lama makin beezee bodii...

5 comments:

Tim said...

Nice Blog Jom tukar link yana ?

http://johnytim.blogspot.com/2009/06/exchange-link.html

LiNda said...

Yana.. kat mesjid tempat kak Linda solat pun sama gak ada mokcik yang bizi bodi..

Sesuka hati dia jek nak suh orang kedepan or kebelakang. Pastu siap bertarik-tarik sejadah . sabor jeklah..

Kat depan tuh pun dah penuh..

Sebenarnya kak Linda pilih bhg belakang, sebab senang nak tengok Damia .. kekadang tuh dia dah tersandar tidur ... hehe

yanasaja said...

kak linda: betul kak linda kitorang menghadapi masalah yg sama.ada ke die suroh org buat 8 dok belakang.apatah masalah die.dah kalau kitorang dtg awal xkan nak dok belakang kan.suke hati lahh nak dok mane pon.

pastuh org tgh berdoa smlm die dok bizibodi suroh org tuh rapatkan saf.gerammm jerr.xleh nak sabor agaknyeeee

sAyE UmpaMa sPeaKeR said...

apa lagi yana..
tunjukkanla kebzbodian ko plak..
arah je mk cik2 2...haha

yanasaja said...

paten: aku nya
mpah jer nak layan kdg2.dahlah dalam masjid aku dok sumpah seranah dalam hati.huhuhuhu..

yg bongoknye die boleh plak semayang kat belakang sekali!