Wednesday, September 2, 2009

KENAPA SAYA SAYANG TEMAN SAYA SITI FARIDZAH

Tadi petang aku mcm mood xbetol(mungkin da nak xboleh puasa..hehehe)Pastuh mcm sedeh jadik cuba carik simpati dgn berkhidmat SMS dengan teman kesayangan ku AYED.Pastuh AYED yang kini sdg bekerja dgn tycoon filem bukan berbangsa Melayu dgn baek dan mulia hatinya di bulan Ramadhon ini cuba menggembirakan hatiku dengan bertanya?

"NAK DENGAR SUARA AWAL TAAAAKKK?"


Iskk...iskk..mestilah mcm lompat lompat dan meraung-raung jerit 'Nak!!Nak!!' Baru2 ini Ayed kene dubbing kesukaan ku selama2nya(selagi dia belum berkawen)iaitu AWAL ASHAARI.Beshhh gilerhhh!!! Aku suro ayed kem salam sayang kat Awal tapi ayed xmoh kirimkan salam :( Kechik ati di situ. Tapi tadi dia da berjaya menggembirakan hati aku yg xberapa nak besh dgn dengar suara AWAL ptg tadi.

Walaupun sekadar dengar suara AWAL yang dubbing semasa tempoh hari,tetapi rasa SUNGGUH DEKAT DI HATI DAN TELINGA INI. Tibe2 rase mcm nak nanges yg amat sbb terharu.

"SITI FARIDZAH SAYA SAYAAAAAANGGGG KAMU AMAT AMAT!!!!"
(ni tgh jerit kuat2 ni dalam hati)








Ayed ni kan besh sangat sbb die kan kalau kite ni kan ada suke kat sape2 laki kan,die mesti mcm okeh jer(except kalau laki tuh JINJANG).Mcm contoh kan die jumpe Awal ni kan die xdalah ada unsur2 yg leh wat aku jelesh xsenang duduk dan die xdalah mcm saketkan hati aku mcm anta msg "Awal tgh duduk sblah aku ni" atau "Awal tgh borak dgn aku ni" atau juga " Awal ni senyum2 kat aku pulak".Takda takda!!! Ayed xda pon buat mcmtuh.Dia SANGAAATTTT BAEK!!!! Siap bagi dgr suara AWAL lagi :')Tak macam segelintir kawan2 yang suke dengki bile kite suke kat org tertentu.Mereka mesti ada niat nak menjeleshkan atau mendengki atau menyakitkan hati.

Masing-masing kelihatan jinjang yg amat.
Tapi maseh ttp sayang menyayangi :')







p/s: Mcm manelah saye xsayang kat AYED ni sangat-sangat!! Iskkkkkk

9 comments:

|AzMee|--|AcHu| said...

hohoho...
bagus arr akak ayed...
hehehe...

p/s: akak... my blog is updated.... kumen mengomen arr erk... heheheh

Delliey said...

yana, nk dgr suara jaejoong x??

sumpah ko muntah kn?? hahahah

Mai Okinokiyo said...

yana, ko nak dgr suara aku x?ke suara Nasya ke?dia meroayan jerit mamaaaa?nak x nak x??

Sweet said...

hahaha. aperkahh??? it's just Awal. lain la Alip. hahahahahaha. siler muntah sekarang jugerh. ko kan pernah nampak BELAKANG Awal keluar dari bank aper ntah kat uptown tuh.

emmetRaxor said...

hehehhee..
selamat berpuasa cik yana..
lama tak dengar berita..
dulu rajin gak msg adam dan tepon dia rajin gak dengaq suara kamu..
hehehehhe..

Liyana said...

zul: okeh,saye akan rajen2 tgk blog kamu :)

dila: XHENGEN!!!!huhuhu

kak mai: aku jadik gila dgr nasya jerit2.xkoser dah nak dgr lagi..hehehe

kak rai: AWAL IS AWAL.NOT ALIP..huhuhu

amet: iskk xkan nak call2 adam lagi.mcm xkene gaye jer.and die mcm bz jer.i mishh both of u by the way :)

lilypark said...

ceh~ kenape la mesti siap mention name penuh lagi.. malu la aku..

haha..

eh meh sini nak jeleshkan ko.. awal suke makan kuih telinga keleng @ kuih deram..pastuh die siap tinggalkan keropok lagi kat aku.. tapi keropok tuh aku tak sempat nak makan sebab dah dimakan oleh orang yang tak pose.. siot je, dah la tak pose, makan kopok yang awal bagi plak tuh..hahaha

amet : miss both of you gak~ hehe.. aku hutang 1 dvd maya kat korang.. hehe.. saba yee.. tak pg print lagi dvd ring n tak burn lagi.. baru beli kotak dvd dan print cover sahaja..nanti aku buat special delivery untok korang yee..

Anonymous said...

mentang-mentangla aku x keje kat
david teo
tak bagi ko dengar
sore awal
ko x sayang aku la

baru aku taw
bainun yang jahat tu lagik sayang aku
siap publish kan surat lagik

sayang bainun

bainun bess

Liyana said...

anonimus: CEMBURU PULAKKKKKK DIAAAAAA