Tuesday, June 9, 2009

Part Time Spoil Brat

Once a spoil always a spoil.
Suke hati je kan buat peribahasa berbahasa antarabangsa sendirik.


Okeh i know da almost 2weeks aku xupdate.Eh 1 week jelah.....


And dont blame me ok sbb xupdate!!
Sape suroh rumah ni mcm ada dadah je suro aku malas2 dan bangun lambat2 sampai mak emo2 kejut aku bangun2.
And plus sape suroh rumah ni 24/7 ada makanan yg sedap2 sampai aku tiap2 saat masuk dapor bukak fridge,bukak tudung saji and bukak kabinet dapor.



Sape surohhh kannnn.Sape suroh dah habis belajar.



Ni pun update sbb aku xleh tido.And sbb cm EMOSI gilerh okehhhh.Tuh yg nak update.



Aku bukanlah emosi sbb berat badan ku naek mcm cipan air......
Aku bukanlah emosi juge sbb jerawat ku bercambah juge.............
Aku bukanlah emosi sbb si zarif suke gado2 dgn aku....................


  • Gilerh xbesh okeh biler ko suddenly rapat dgn orang and then suddenly bende tuh jadik mcm BIG DEAAAALLLL gilerh.Nak buat biase pun susah ok.Sangatlah tidak suke dgn situasi ini.I hate it(sdg buat muke sedeh)

  • Gilerh xbesh okeh biler orang yg penah try nak usya ko dan ko buat jual mahal sbb ko bongek, tetibe die ada gosip sdg berchenta dgn wanita mane ntah.Sgt sedeh tapi xleh nangesh(sdg cube buat2 nangesh)

  • Gilerh xbesh okeh biler almost sume member ko ada DSLR tetibe mcm DSLR tuh harga die selonggok 50 sen.And yg lagi xbesh biler ko panggil DSLR ko HOLGA.What theeee??????(sdg buat muke poyo)

  • Gilerh xbesh juge okeh biler ko maseh lagi tidak mencharik part time job and dok jer kat umah membesarkan pipi,punggung dan juga kaki(ni mak yg chakap). Peha juga jangan ckplah.Besar mcm Farah Fauzana punye peha.Macam tau pulakkkkk.(sdg kembungkan pipi)


Tomorrow aku pomish akan g charik kerja.I pomish okeh~
I hope i will find it.Tanak dok umah jer.
Plus da xsanggup okeh tgk baju chantek2 tapi xmampu nak buat ape2.
Nak mintak duit kat mami n papi lagilah SEGANNNNN wehhhhh(sdg berpure2 neh)



Sebelum itu meh nak tunjuk aksi bongok aku dan zarif.Ni lah namenye tada keje dan beraksi bersama si chomelllllllll~Mind the un-tudung-ness.Muahahaha


Mcm2 aksi bengong aku buat utk utk tatapan zarif.Hahaha.Last2 aku yang gelak cm bodoh jer.Sbb mmg bodoh.Better korang tgk aku jadik bodoh,bukan senangggggg!!!!

3 comments:

be~bored said...

duduk rumah mmg heaven.
its like u have ur own world.
takde org bley marah2 except parents la kan. :p

shygurl said...

heheheh..si zarif ni sgt comei.. tp mak usu dia ni cm x betul aja

TiqsZie Shinoda said...

alarhh

bape sangat membe ko yang ader dslr tu

ko ader lomo
aku x der pon lomo

hahhaha
memang ar selomgok 50 sen

50 sen sebulan
dan bayarlah selama

4000 bulan
mampos

ala wan kan ader dslr
pinjam jela