Tuesday, April 28, 2009

So He Finally Did It

So he actually had moved on........


He already did it.While i was left behind.I cant never be No.2


Ape yg aku merapek meraban ni, mcm shial jer.Mind my words.Aku sdg bersedeh.So bialah ayat itu berbaur agak bisa dan kurang enak di dengar oleh telinga anda(sory mak!)


So he told me he already changed his number.Wow,thats the last thing i expect!! Its such a big deal to me!!! He seriously moving on!!! Ohh Tuhanku...Kenapa aku xdiberikan kekuatan untuk terima jer kenyataan ini.Kenape perlu beritahu aku.I dont think u should tell me.Now i feel like a loser...............................................................................................................................











Did i juz hear u said u wish everything was just like yesterday.Or its only juz me who hear it.And u actually dont.

7 comments:

akue said...

aku lg sedih..barcelona xde score smlm lwn chelsea, wuuu~..

rilek r, kate ok je hr 2

okinokiyo said...

sila bangun dari meratap harapan palsu..kan ke ko nak kawin dgn chris brown ke ko xnak dah?or rob pattinson?ke xnakkk???haha

Tok Tip dan Tok Zu said...

biar orang sayang kita,bukan kita yang terkenang kenang kat orang yang dah tak suka.
hidup ni ada lah satu perjudian.
hanya orang yang waras dan beriman saja yang tak akan buat benda benda yang menyusahkan hidup.
jangan dikenang kasih yang hilang.
nanti merana diri.
ceriakan hidup kamu.

yanasaja said...

wan: barcelona xtererrrr....weh jom julai ni tgk man u dtg melesieee

kak mai: aku nak due2 lah...ni yg nak hollywood tetibe nehhhh

mak: yana dah tak terkenang sangat dah.die yg contact balek.xsukelah makkk die tuhhh.macam chachat.

akue said...

ape ngadu ngan mak ni..

mak, kalo tua dr wan leh eh, hahaha

sYafiQ said...

pe r ko ni...
nk bgtau mak ko yg ko nangis..haha
bio kn dia g jerk..
jgn lyn lg..wlpn xde niat pe2..

yanasaja said...

Wan: manada ngaduuu...kan ke ngadu kat belog...apelah kamu neh...lagi tua xbeshhhh

syafiq: ishhhh xda ngadu nangesh arrrrrrrrrrrrrr!!!