Friday, March 27, 2009

Post yg Sepatotnye Hari Isnin Hari Itu

Ini adalah post terlewat yg duduk dalam draft....So nak tgk post baru di bawah yerk


Kelas muzik tibe2 batal.Mengade2 glerh!!Nak batal tanak chakap.Aku da dtg kelas baru nk chakap.So aku,atiq,ayed n ben teros nak kuar g yamchaa jap.Sekali aku xbawak kad matrik!Aiyark,tetinggal kat bilek.Pak gad pon chakap:

'Kalau nak keluar,belikan saye teh ais'..

Eh ehhh leh ek cm tuh.Aku chakap jelah okeh.Ayed tibe2 xbawak beg duit!!Lesen pun xbawak.Jadik die suro aku bawak keta.Aku pun bawak lah sbb atiq kate die dpt aura ade roadblock.Sekali betol ade!!! Giler atiq neh!!!Atiq si pawang polis.Huhuhu


Malam tuh aku perasan yg something was so damn pelik dgn external aku.Folder gambar aku dah hilang and bukan itu saje,banyak lagi ekceli.Folder esemen lepas2 pon hilang.Aku da tension giler!!! HANYA ADA SATU MAKHLUK TUHAN KAT MUKA BUMI NI YANG BERAGAMA LAIN DAN DIA JER YG PAKAI EXTERNAL AKU SEBELUM CHUTI. Aku sangat marah sebab dia buat biasa je bile dah delete file aku sume.Pagi tadi die sempat buat statement charik pasal dgn aku.NOT A VERY GREAT WAY TO START MY MONDAY MORNING!!


And yang paling kelakar,die boleh datang bilik aku nak pinjam hardisk aku lagi.Right to my face!!And aku sangat jahat tak pandang muke die langsung.Sape suroh buat aku nanges.Aku geram tau tak!Aku da bagi pinjam,ko xchakap terima kasih lepas tuh ko delete lagi file aku yer!
Maybe im too stupid or too nice in this situation.TOLONG JANGAN PIJAK KEPALA AKU OKEH,AKU TAK SUKA ORANG AMBIL KESEMPATAN DENGAN AKU!!!
YES!! IM TALKING TO YOU BUDAK BUSUK!!(aku yakin ko tak bace blog aku tapi aku nak chakap gak)


Right now,still sedang recover lagi.Tolonglah bantu aku TUHAN......<update>masih belom dapat recover lagi okeh!


p/s: Thanx to Alep sebab bantu aku bagi name software yg betul2 membantu.Sayaang alep sangat2!!! Naseb bek alep xdengar aku nanges!! Kalao tak sure ko gelak kan aku selame 100tahun

p/p/s: Thanx to kak Rai sbb dengar aku nanges.I really need u tadi.

p/p/p/s: Atiq,ayed,ben....korang mmg besh.Kalau korang xda tadi mesti aku sedeh je sepanjang malam.

p/p/p/p/s: Azri,mekaseh sebab sudi dengar i nangesh dan sanggup kene marah lagi dengan i.U know dat i will hate u today and love u tomorrow.

p/p/p/p/p/s: Adam, mekaseh sbb sudi kene kachau lagi dgn saye.Pasneh saye 'janji' akan cube/try/test untuk tidak nanes lagi bile awak ada/wujud/msg/call.....Sangat happy kamu ade walaupun awak makan biawak...Ehh....


Terime kaseh banyak-banyak....

3 comments:

emmetRaxor said...

kesian nya..
nanges lagi..
sungguh pemurah ngan ayer mata..

adamLUBA said...

heh!
biler masa plak saya mkn biawak?
huh!
(orang kata makan biawak boleh berlari dengan laju..)
awak laa makan tikus rattatoie dgn abangnya..hehehe

Liyana said...

amet: Air mate dgn saye mmg sinonim.Ohh lupe saye seorang pmpuan.

adam: Ishhh!!! jahat!!!!