Saturday, November 22, 2008

Besday Aku 12Nov

Terlewat sudah utk bgtau kat bloggy yg besaday aku masa 12Nov haritu,yg xsyiokkkkkk nye adelahhh tiz year my besday adalah besaday yg paling #$%$#^%.......

Ceritenye adalah begini,aku ada event Viscom yg dalam erti kata lain VISUAL COMMUNICATION ART lah kot.aku consider camtuh ar,pastuh kan aku kene jadik pengurus pameran,yg lagi FAK adalah rupenye2 viscom ni punye mission n vission is d pameran.FAK lah wehhhhh!!!aku dah ar benchi kan pangkat2 yg tinggi lagi menyusahkan.So i had to do my besh becoz pameran is d main thing in here.So wat d hell aku buat sajalah,pastuh member aku panggil aku YANA SI PEREMPUAN GILA,sbb buat keje non stop xtido pastuh tudung aku tuh kan siap brooch buakan bawah dagu lagi tau,siap da senget ke pipi,gile hineee!!! pastuh suar jeans levis aku da tahap sampai lutut dah,pempuan apa dahhhh!!!

Pastuh viscom ni dh ar 3 hri kan,gilerh apeeee!!!! besday aku plak mase 2nd day viscom.yg xsioknye masa malam besday aku henpon aku rosakkkk,boleh ke ROSAKKKK??!!!! damnn,cemane mak n abah,wan,kak rai ke kak mai ke kak uda ke kekasihku seru ku tuh nak call kannn??? mmg FAK gilerhhh,so aku tukar henpon dgn atiq tapi oleh kerna aku ngantuk bangat aku smpt cakp dgn wan je.pastuh aku hanyut dalam keadaan separa berbogel.AZRI jgn cakaplahhhhhhh pukol 1245 baru nak wish aku....benchik die.mak n abah lagi syiok kol 6 pagi wish aku,itu adalah taktik suro aku bangun subuh.hehehe

Pastuh 2nd day viscom aku rantai azri dgn aku je,yer arr kate besday kan,so die ikot je aku g mane2.kehkehkeh.suke2.pastuh die bg kad.SO SCHWEET.me loff me boi~dan mase ptg besday aku tuh pulak kan azri baru je lepas habis kelas n aku suro die teros g dewan,yelah kate nak rantai laki kan.Sekali tetibe aku dapat msg dari member aku neh suro balik jabatan kene angkt barang.aku cuak arrr kan,pehal lak angkat barang lagi da petang2 neh.So tepakse anta me boi balek.Aku pon larik2 balik jabatan...........


SURPRISEEEEEEEE!!! (okeh ar diorang xdalah jerit surprise)hehehe


rupe2nye diorang sort of nak wat surprise tapi xbejaye sbb aku neh tecepat sgt datang n aku nampak ayed baru nak kuakan kek dari kotak.kekehkhekhe.lawak je,pastuh aku macam nak teharu2 nak nangesh.bodohkah.time tuh gak ar mak call aku.heheheh.haru2~diorang campak kek kat muke aku,kene tudung dila.so akhirnye tudung dila tuh adala reason utk dibasuh.ngeeee~

Eventho besday tiz year is a bit kucar kacir but its okay coz i got me frens, me boi n me family in my heart :-) me loff u guys~

3 comments:

Akhdiat Abd Malek said...

salam..woit..yana...ni kita punya..gorengpisangpanas-akhdiat.blogspot.com.......-abg diat..kem salam pada uda...gambo anak dia ade x?

Akhdiat Abd Malek said...

lupa plak..selamat tua...

Sweet said...

oit.
aper aku nk ckp eh.
ahah. maner gmaba2 d melaka yg kunun2 nk jeleskan aku tuh.aku tak sabo ni.