Friday, May 16, 2008

Gilerhh BABII

Hari ini aku ngantuk gilerh babas tahap dewa19.Aku seboleh2 tanak bangun tido sbb malam tadi balik lambat gak lah.Igt nak sambung tido kat bilik kak rai.kuikuikui.Aku gagahkan jugalah mata ni g mandi sumerk,mmg lepas mandi ngantuk hilang pastuh ngantuk datang balik.demmit!

Semalam kan kan kan....aku g tgk Narnia dgn tiq,ayed,jija n wadi. NARNIA neh kan MMG GILER BABI BESH kan.I juz love when there are much more characters that had been introduced like Prince Caspian,The Mouse,The Skunk and lots more.hehhe.I really luv animals character coz its juz so cute when they start talking.

apahal poster gambar muke ko plakk!???!!!!

So aku xnak citerh NARNIA baru neh canerh.Korang kene g tgk sendiri lah.Prince Caspian mmg hensem tapi bodoh(kenape kalau buat citerh ada org hensem mesti org hensem tuh bodo?)King Peter xhensem tapi GAGAH wehhhh!! Edmund lak suke men torchlight.akakakaka padan muke tiq Edmund die jadik watak tempelan sbb hensem jer.Tapi mmg besh tgk dak2 neh dah besar.haiihhh..i give 4.5/5...lagi 0.5 sbb aku xpuas tgk NARNIA.hahahha...
dah besor dah bebudak neh

Si hensem yg BUDUD

YESSS...I LOVE U TOOO!!!!

"APESAL WATAK AKU SIKT JE HAAAHHHHHHH????!!!!!!"

Smlm mase nak balik neh kete park kat basement OU so sbb dah midnite neh banyaklah tempat2 da tutup kunchi segale kan.So semue orang2 yang tgk NARNIA hari tuh siap tepusing2 dalam OU charik jalan keluar.hahahhaha.Aku rase mcm AMAZING RACE ASIA! Long story short,aku belari2 dekat tempat parking basement with no shoes.Sgtlah sakai saya kan.Memalam bute g jogging pulak,xtau lah kenape kami lari ekceli...

Sangat seronok keluar ramai2 tho xsempat nak borak2 ka hapa ka sbb dalam kepale pk NARNIA saje.hehehe.So tiz Saturday igt nak tgk lagi NARNIA but HE said he want to watch any comedy movie.So lets watch WHAT HAPPEN IN VEGASSSS!!!!!


P/S: Saya tgh mesken ekceli....mengapa mcm org kaya asik jalan2.

4 comments:

lilypark said...

oooh yana~ pandai ko ek.. kuar ngn laki nak tgk citer lucah.. hahahah... erk.. apasal banyak gambo prince caspian bodoh tuw?? king peter hensem okeh~ berani ko kate dier x hensem~~

Anonymous said...

apa? nemo dh pandai tgk cerita lucah?

Delliey said...

alah cik zai.. yana da pndai tgk citer lucah sejak die termasuk manhunt.com yg mcm cik zai ckp dulu tuh.. kehkehkehkeh

Anonymous said...

i loveeeeeeeeeeeeeee prince caspiannnnnnnnnn... dia adalah sgt sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeettttttttttttttt.. muka dia cm keanu reeves dlm bill n ted excellent adventure la