Friday, April 25, 2008

Slow Friday

Hari ini sunggoh lampi...but im going back to Johor today..
ho yeahhh!!!lol

Azri g Terengganu today dgn segala classmate die.Nak ziarah family arwah classmate die yg passed away harituh.Bagus betul Azripucca_love_17


Tapi aku pon balik harineh coz nak ziarah member aku yang mak die baru je passed away gak.So aku pun baikpucca_love_04


Terpakselah aku g lrt Kelana Jaya lagi then naik komuter lemboo g Serdang,sbb aku balik BP dengan kak mai....

Harap2 terjumpe anak2 ikan yang comel mcm ikan bakar agar aku dapat mencuci mata dan membasmi kebosanan di dalam train~pucca_love_01

3 comments:

Anonymous said...

anak ikan? thehehe anak ikan? thehehe anak ikan?

lilypark said...

x gune punye yana~ anak ikan bakar yang ko carik.. hahaha.. kaw bukan sudah ada anak ikan haruan ker???hahahha

Delliey said...

anak ikan?? anak ayam??