Wednesday, June 23, 2010

Tomorrow MUST Be Marvelous!!

~Hye Semua!!! hahaha pura2 ceria tak ni???? Kfinewatever!


Semalam saya nanges at nite smpi bangun pagi mata saya sebelah merah n tembel. Burok gilaaaa!!! Naseb baek xda pegi mane-mane. But still ni mata merah sket! Grrrr!!! Ni sume sbb org-org tertentu yg buat saya marah smpi nanges. Yes! I am the type of person yg akan nanges bila terlalu marah. Ok enuff wif dat.

Iklan jap. DID U KNOW MY BABY RABBITS ARE GAY???? OK MAYBE JUZ 1 RABBIT WHICH IS KAK RAI'S RABBIT!!! Tae Kyung keep hitting on Mong! Siap lah tae kyung besok kene sebat!!
Meet the Homo.
Tunggu besar sket saya sunat dua2.

Ok back to tomorrow. Besok should be a looooong day. I am going out wif my gfs. Supposedly nak tgk Toy Story but maybe tak sempat kot sbb like i said its a LONG DAAAYYY ok. Besok nak pegi tgk bilik sewa kot kalau smpt kat Shah Alam. Nak melawat my baby rabbits, nak sebat Tae Kyung, nak beli fud for my rabbits, maybe nak beli flats. Oh banyak keje tuh. Hahaha. Oh one more thing nak teman my gf pegi interview besok. Ayed so sengal sbb xsure kat mane tmpt interview dia. Sengal kan. Takpe since she is my gf so i forgive her immediately. Hahaha.

Okeh iklan lagi. Saya tak suka mamak. Yer saya akan sentiasa avoid everytime pple asked me to go to mamak. No the hell way lah kan. Ada history dgn mamak ni. Twice kot!! So plish no more mamak. Lesson to bf and bf's fren. Lepak at mamak is so not cool...for me. For u then its ok tapi jgn ajak sayaaaa. And jgn nak judge saya ntah ape ape juz becoz saya tak suka mamak.


I am so looking forward for tomorrow. Cant wait to see both of my gfs. Sleep early tonite :D and try my very beshhhh to wake up early tonite. Urghhh itu paling susah :(

No comments: