Friday, April 9, 2010

Si Fakap

Lately ni sindrom ponteng kelas mcm melampau2 gila menular dalam badan.So setiap kali ada bisikan syaiton jer mesti dgn bangganya aku follow jer :)

Semalam ketika malam..hahah ayat cm bangang! Okeh last nite, ketika feeling nak touching lebeh layan lah New Moon. Boleh ke tetiba aku menanges beria-ia ketika Bella Swan yg muka stress je 24 jam tuh kene cerai dgn Edward Cullen si muka pucat 24 jam dekat dalam hutan belantara ituh. Seyes beria-ia nanges. Mcm apakahhh??? Pastuh terus mode:emo 12 jam memalam.

Then tetibe berlaku magik(mungkin TUHAN sgt kesian melihat aku yg tesedeh2) lalu DIA telah 'menjumpakan' aku dgn si fakap itu again. Ternyata si fakap itu mmg berjaya meluluhkan hati. Thanx fakap! Sayang u!

So sekarang sbb da janji nak *sweeeetnya hati saya selama minggu ini* jadik mari baca ayat2 penerang hati.Muahahahahaha :)

*Si hopeless romantic ini makin terserlah perangainya*

No comments: