Tuesday, October 27, 2009

Kalau dah Sayang

Walaupun org tuh jawab 8x8=56 pun aku tetap xleh nak marah or panggil dia bongok.....sbb da sayang

Walaupun org tuh beraksi bodoh dgn imitate aksi burung gagak dan siap ada bunyik burung pon aku takleh nak marah or panggil die bongok.....sbb da sayang

Kalau dah sayang mmg org tuh buat ape pun susah nak marah. Asyik nak gelakkkk jer.



U janganlah buat i mcmni.I da mmg suka u lahhhhh.Takyah nak beraksi bodoh lagi i xlarat nak gelak tgk muka u jer.

Setiap malam sebelum tido mesti nak kene dgr suara.Bangun tido pon mesti nak kene dgr suara jugak.



WHY-LAH KITA NI DIKENALKAN.....KAN I DA ANGAU DENGAN U...HAIH~

9 comments:

andaisemalamkumiliki said...

yana da dpt 'teman' baru ker...?
waaaa......

:+:DyLa DeLLieCaD:+: said...

yanaaaaaaaaaaaaa.. aku igt ko memain.. rupa2nya ko btol2 wt post psl die ehhhh.. tiru mcm aku la tuh.. ahahahaha

yanasaja said...

dila: my sayang is different from yoursssss!!! jgn btau pasal die kat sape2 lagi okeh..hehehe

lilypark said...

oi kenape aku tak tau nie!!!! marah nihhhh..... apekah yang sedang berlaku didunia ini???

tiQsZiE Shinoda said...

jangan risaw
aku pon xtawu juge

emmetRaxor said...

eh..
dah da teman sepesial..
hahaha..
congrat..
peace no war..

pijapepijat said...

isk..
patotla time aku jumpe ko ritu
cm berseri2 je muke ko...
ade cerite disebaliknye rupenye..

sAyE UmpaMa sPeaKeR said...

haha..pija mengampu nk taw gosip dgn memuji muja yana..
hahaha....

:+:DyLa DeLLieCaD:+: said...

ahahahahahaha.. kesian mereka yanaaaaaaa~