Saturday, March 14, 2009

Rumah Manis Rumah

Baru je sampai BP..wah seronoknyeeee!!!Sejuk sangat mcm kat nu jilen jer~ehehehe.Walaupun trip naek bus malam tadi sungguh annoying tapi yang paling penting sekali selamat sampai.Alhamdulillah.Lega hati mak kat rumah neh.

Beshnyeeee dapt ciom panda lagi!!!! Muwahhhh Muwahhh!!!!

p/s: Bus aku tadi die bawak laju sangat! die xstop langsung.Sampai umah baru dapat kencheng.Lame x tahan dari kedah smpi johor.Heehehehehe.Dah nak tidoooo.Gud morning~ehhhhh...

6 comments:

lilypark said...

akhirnya yana sampai jugak kat umah...yeah!!!!

adamLUBA said...

hahaha...
adeh!
len kali naik bas beli roti...
tak makan xper..
takut nanti dalam bas tu sakit pewot!
ada gaaakk roti..
huhuhuhuh!
taaaauuuuuuu?
(sila dengar dan practic kan iyer)
hohoho..

p/s: sblm naik bass tu, kencing laa dulu..adeh! ^___^

Tok Tip dan Tok Zu said...

yana

emmetRaxor said...

sampai sna makan kenduri la yuh..
hehehehe...

yanasaja said...

ayed: yeayyy umah da sampai.ehh merepek pe neh..

adam: kalau beli roti pastuh xmakan,kan ke da kesian kat inchek roti pulak.

mak: mak~

amet: xdapat makan kenduri harituh sbb xmandi lagi..uhuhuhu

adamLUBA said...

tak tak..klu xmakan time tu..
boleh jer simpan sampai perut lapar..
hehe..
xpun boeh di beri kepada keluarga atau kawan-kawan yg tgh kelaparan..
^__^