Friday, March 20, 2009

Gerammmmmm

Pagi tadi kan mase kol 6.50am aku da bangun, aku set alarm kol 7(jam aku pat 10min)

Bunyi alarm aku adalah paramore-decode
Yang aku rase lawaknye,aku leh pejam mata(masih belom bangun) tetapi aku leh nyanyi bersama paramore................

Huhuhuhu....kalau terpk balek mmg bongok.Apelah kelakuan ngok ngek aku neh.Menyanyi dalam tido.
--------------------------------------------------------------------------------------------


Okeh yg berite geram neh sbnrnyer!!!! Aku da jumpe dah t-shirt sex pistols dah.Yippie!! So aku pun semangat telebeh kan walopon harga die 95,000...rupiahh.Jadi setelah diconvert ke duit Meleysie cume RM29.0806 hengget jer!!! Sangat cool ar kan!!! So tiz iz like my online soppink for the third time lah kan,aku pon berbalas email dgn minah indon neh.



Sekali....................



'Maap deh, tshirt laginya udah sold out'









APAKAHHHH!!!!!!!




Okeh....aku pun tanya kot2 ada restock order kan,skali xder!!! Okeh......FINE!!!! Aku bogel jer arr g dinner nanti!! I want it so badly.......nape kamu enggak paham deh!!! Nanes jap.



Hurmss,petang neh aku maybe pegi Pantai Medical Center.Mak da risau bile aku cakap pelbagai saket dah menimpa aku.Yerlah besok nak balek Perlis kan,takot jadik aper2.Ni dah xder g klinik dah,teros ospital!!! Tapi xtaulah kan g betol ke x.......Abah keje.Aku takot nak g sorang2.........Nanti karang doktor injek kat vontot canerh???Ishhhhhh....

Tetibe teringat mase zaman sekolah dulu,kalau kitorang adek badek demam pastuh ngadu kat abah for sure ayah aku teros nak bawak g ospital.Pastuh sume orang teros ckp dah sehat.Heehehehehe.Mungkin sbb kitorang takot.Tapi kite sume xtakot kan.Cume rase len macam jer nak g ospital~Perasaannya pelik bangatt deh~

Ahhhh g mampos ar ko indon!!

2 comments:

adamLUBA said...

aduh!
gi mana? buat macam apa yg saya bilang aja dong!
silkscreen nirik..
ngak susah!

usah mikirin lagik!
mahu ngak bajunya?
kamu lagi cari t-shirt kosong aja..

yeaaaa!!!
gi spital

Liyana said...

adam: tapi i xreti nak wat sendiri.cemane :-( hmmmm......xpelah......bia jelah...............