Friday, August 15, 2008

PAYUNG

So wats wif PAYUNG? Apart from aku nak tunjuk my nu keroro umbrella, ada juge kaitan dgn bende len okeh.Selalunye kalau da pegang payung mesti sbb hujan, tapi kat sini xhujan tapi aku jumpe HUJAN.hehehe.gedik seketike.Aku jumpe NOH HUJAN.lalalalala~die dgn gf die.hampe seketike.huhuhuh~Memule nampak die mcm nak masuk pizza hut time kitorang tgh makan then diorg xjadik masuk. Kemudian kami pegi Pull and Bear,sekali die ada kat dalam n aku as usual malu2 sipu2 nak tego.Nyampah dgn diri sendiri.Huh!! Padahal aku penah kuar makan dgn die.Die pon mcm xkenal aku tapi tgk2 aku.Mungkin sbb pelik dengan kesengalan aku.Haih~So nyampah wit myself.Jadik nak layan my keroro umbrella~Payung..payung..payung~

kak rai sebuk tumpang my payung~

Neh adegan mase nak tgk wayang mase hari ape ntah

1 comment:

lilypark said...

la...inikah rupenya payong yang ko suroh aku beli tuhhh...

bagos la... nnt p kelas bawak payong yeee... senang kalo ujan tapayah nak kongsi payong.. :P tp kan kesian kat payong ko yang lame..