Wednesday, July 16, 2008

Lame Gelerh X update oKEH!!!!

Lame gelerh aku x update okehh!!! Sume start dari aku habis practical then aku g siapkan report yg x buat..hahahah.amek ko.Lawak gelerh x buat pastuh terhegeh2 xtido bape malam ntah.menchik tau!!!Yg aku tau time tuh 3 hari xmandi.Amek ko kambeng gilerh.Tapi akhirnye siap gak n da nak ready nak anta n interview dgn lec dah.


Btw aku da balek ke poly techenta di perlis indah penuh pokok neh. And macam beser surelah internet wireless tuh mcm hampes je xleh gune.Nyampah.Ntahpape betol.So aku kene g cc okeh!Berebut dgn dak len nak g cc nak wat esemenlah kununye,tapi sambil menyelam lah kan....



Banyak bende nak citerh tapi nanti2lah eh....Bz neh...pics xdak.Xbawak cable henpon.Satu lagi cc neh ngok sbb xleh bukak mycomputer n memacam lagilah ngadenye. So baca jelah k. Muah.Boiii~

2 comments:

lilypark said...

gagagagagga~ masih sempat kaw nak menghapdet~~~~~

Anonymous said...

wahhhh sempat apdet iyer cik lyanabersahaja.. kagum kagum.. mesti report pn sentiasa di apdet..